Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Bakalářské práce / Bachelor's theses podle oponent "PILÁTOVÁ, Jana"
Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Funkční pedagogikaPellarová, Petra(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-09-16FUNKČNÍ PEDAGOGIKA Petra Pellarová Ve své práci se zabývám problematikou klasického vzdělávání z hlediska své vlastní zkušenosti. Jsem absolventkou taneční konzervatoře Duncan Centre a studovala jsem čtyři roky na taneční univerzitě v Essenu, v Německu. Získala jsem roční stipendium balijského tance na univerzitě v Denpasaru na ostrově Bali. Ve své práci mapuji svoji cestu vzdělávání od jeslí po DAMU. Zaměřuji se proto na to, jaký vliv může mít pohybová průprava a jak a co vše se učíme pomocí pohybu. Významným milníkem mého vzdělávání je současné studium na katedře autorské tvorby a pedagogiky, které mi umožnilo nadhled nad mou taneční i pedagogickou praxi a jejich vzájemné propojení v současné i budoucí praxi.
- Koho volám?Prosecká, Anežka(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2021)Datum obhajoby: 2021-09-24Tato práce je osobní výpovědí podpořenou reflexemi dialogického jednání a teorií transakční analýzy. Skrze vzpomínky na vlastní dětství autorka přibližuje, jaké byla dítě a jak by mohla vypadat její hravost. Navíc v čerstvé roli matky hledá způsob, jak přistoupit k hravosti vlastního dítěte jako rodič.
- Neviditelná práceSmoljak, Štěpán(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2025)Datum obhajoby: 2025-01-21Tato bakalářská práce má za cíl reflektovat autorovu zkušenost s praxí Dialogického jednání s vnitřním partnerem na Katedře autorské tvorby a pedagogiky a prozkoumat, jak byla obohacena jeho dlouholetou zkušeností s praxí jógy. Pátrá po vzájemném prolínání a doplňování těchto dvou oblastí zájmu. Nejprve čtenáře uvede do kontextu katedry a popíše Dialogické jednání jako takové. V dalších kapitolách se věnuje autorově zkušenosti s touto psychosomatickou disciplínou, a nakonec proniká hlouběji do světa jógy. S pomocí metafor a obrazných vyjádření se snaží odkrýt a zmapovat neviditelný vnitřní svět a zjistit, kudy vede cesta ven k expresi. Zabývá se touhou po autenticitě, řádu a vědomém způsobu jednání, a to jak v divadelnosti, tak ve světě.
- Od slova do slovaPlachá, Karolína(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2018)Datum obhajoby: 2018-09-26Tato bakalářská práce popisuje průběh vzniku mé závěrečné autorské prezentace Slovobraz a sleduje, jak z chaotické subjektivity vzniká objektivně sdělný řád představení. Chaos a řád tu jsou popisovány jako důležitý základ tvůrčí práce.