Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Bakalářské práce / Bachelor's theses podle Rok vytvoření
Nyní se zobrazuje 1 - 20 z 55
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Spojování aneb Vznik divadelního textu z partitury a literaturyČervená, Kateřina(2003)Datum obhajoby: 2003
- Bali 2002 - 2004Trojan, Václav(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-06-12
- Autor textu jako interpret svého příběhu na scéněŠonková Baďurová, Monika(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-24
- Hra cestou k životuŠiková, Marcela(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-24
- Autorská existenceKafková, Martina(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-25Práce je jakýmsi ohlédnutím ve dvou paralelních liniích: hledání sebe sama v uměleckých kruzích a hledání vlastního tvůrčího přístupu k životu a pedagogice. Práce má tři části. První mapuje prostředí, z něhož autorka pochází. Ve druhé nás autorka provází obdobím hledání a snahy porozumět sama sobě. Třetí, integrující část se snaží o zachycení přítomnosti jakožto výchozího bodu pro práci s hlasem a hlasovou pedagogiku.
- Byt či nebyt? Cesta k autorské prezentaci, fenomén bytového divadlaFeithová, Irena(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-06-05Anotace bakalářské práce Feithová Irena: ?Byt či nebyt?? Stručná charakteristika: Tato práce je založena na reflexi tříletého bakalářského studia na katedře autorské tvorby a pedagogiky. První část práce konkrétně reflektuje přípravy autorských prezentací, které jsou jedním z předmětů studia na katedře autorské tvorby a pedagogiky a další možné autorské plány do budoucna. Druhá část práce navazuje na část první a zabývá se specifikami fenoménu bytového divadla, konkrétně Bytového divadla Vlasty Chramostové a tendencemi současných umělců tento žánr následovat.
- Cesta od bojového umění k divadluNováková, Monika(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-09-15Tato práce je zaznamenáním dosavadních zkušeností na poli bojových umění a následného prolnutí do oblasti umění divadelního Je rozdělena do čtyř částí. První část je reflexí jednotlivých bojových umění. Ve druhé části autorka zachycuje paralely, které vnímá mezi disciplínami bojového umění a psychosomatickými disciplínami KATaP. Třetí část se vztahuje k archetypální složce člověka, k archetypu bojovníka. Čtvrtá a pátá část pak podrobněji reflektuje autorčinu vlastní divadelní zkušenost ovlivněnou východní kulturou.
- Komunikace a herectví v perspektivě mého životaVan Wagenenová, Kateřina(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-09-15V této práci se pokouším sledovat cestu svého života, ohlédnout se, získat perspektivu a zjistit, kde se nacházím a kam směřuji. Pokouším se formulovat, jak Dialogické jednání ovlivnilo můj život a profesi. Jaký pro mě mělo přínos. Pokouším se vyslovit a ujasnit si, co jsem se dosud naučila a na co jsem přišla v oblasti osobní i profesionální.
- Hledání cesty ke zvědomování tělaŠorejsová, Kateřina(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-06-09Ve své diplomové práci popisuji vlastní cestu ke zvědomování těla. Zabývám se při práci s tělem otázkou propojování taneční techniky a improvizace. Představuji nový pohybový jazyk GAGA, se kterým jsem se setkala na své pracovní cestě v Izraeli, a který mě velmi oslovil a inspiroval k mé další práci, ve které se pokouším prostřednictvím vlastních lekcí předat své zkušenosti. V kapitole 3 a 4 pak popisuji vlastní vývoj a podobu svých lekcí pohybu. To znamená proces, kdy se sama učím tím, že učím. A přibližuji zde současnou podobu své lekce, včetně poukázání na konkrétní využití vlivů, kterými jsem se inspirovala při své cestě za vědomým tělem. V poslední kapitole zveřejňuji reflexe a reakce lidí, kteří se účastní mých lekcí a tím mi poskytují zpětnou vazbu. V závěru se pokouším shrnout a formulovat vlastní pohled na práci s tělem.
- Studium vs. praxeKoubová, Karolína(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-09-15Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila především na porovnání vlivu tříletého studia na katedře autorské tvorby a pedagogiky na svou práci v Českém rozhlase a vůbec na své profesní směřování s akcentem na veřejné vystupování. V první části se věnuji začátkům vlastního veřejného vystupování. Ve druhé pak podrobně přibližuji svou mediální zkušenost v televizi a v rozhlase. Třetí část patří mým studiím na KATaP a novým přístupům k veřejnému vystupování, které jsem prostřednictvím studia vyzkoušela. V závěrečné části pak porovnávám obě platformy svého veřejného vyystupování - práci v rádiu a práci ve škole. Zajímala mě hlavně otázka, jak tvéřivě a autenticky jednat i mimo "přející" prostředí katedry a jak tvořit i v méně výhodných podmínkách uspěchaného, hektického a náročného mediálního světa.
- Má cesta k pedagogiceŠimková, Barbora(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-06-17Tato práce je věnována cestě její autorky k pedagogice.V úvodní části jsou popisovány její žákovské zážitky. V další části jsou reflektovány její učitelské zkušenosti, které se staly východiskem jejího pedagogického přístupu. Ten se v současné době rozvíjí studiem Katedry autorské tvorby a pedagogiky. Způsobu výuky této katedry je věnována samostatná kapitola. Autorka věnuje zvláštní pozornost tvůrčímu vztahu učitele a žáka, v kterém spatřuje základ pedagogické činnosti.
- Práce s dětmi v psychosomatických discip línáchNedomová, Lucie(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-06-18Tato bakalářská práce pojednává o inspirujících poznatcích ze studia psychosomatických disciplín na Katedře autorské tvorby a pedagogiky a o jejich využití v praxi. Práce je tématicky rozdělena na tři hlavní části: I. Studium, II. Lektorské zkušenosti, III. Experimenty.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »