Procházet podle oponent "SLÁDEČEK, Petr"
Nyní se zobrazuje 1 - 7 z 7
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Budování image značky s využitím audiovizeMika, Jiří(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-06-04Product placement je nový fenomén marketingové komunikace. Stále častěji se stává nedílnou součástí marketingových kampaní i globálních značek. Existuje však velmi málo informací a odborné literatury, která se product placementem zabývá. Proto je zpravidla používán spíše intuitivně. Tato práce přináší analýzu product placementu a principů, na nichž je založen. Definuje placement. Rozlišuje jeho různé formy a způsoby umístění značky. Popisuje jeho historický vývoj a současnou situaci. Zkoumá, zda je tento nástroj efektivní z hlediska marketingu a hodnotí rozdílné způsoby měření jeho efektivnosti. Pozastavuje se také nad rozdílným přístupem k regulaci placementu v USA a v Evropě. Zkoumá etiku placementu a odhaduje jeho budoucí vývoj na globálním a českém trhu. Práce je doplněna četnými příklady z praxe.
- Distribuce filmů po sítiPouba, Ctibor(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-06-04Diplomová práce ?distribuce filmu po síti? popisuje a hodnotí nové distribuční kanály, které do světa konzumace filmových děl přinesl fenomén sítě. Práce se věnuje on-line platformám, na kterých je v dnešní době audiovizuální obsah dostupný a předkládá i možné vývojové tendence. Podstatou práce je představení uceleného pohledu na aktuální stav on-line distribuce filmových děl a zhodnocení těchto prostředků z distribučního, producentského i uživatelského hlediska. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány následujícím tématům: nové modely audiovizuální distribuce, fenomén sítě, video on demand, catch up obsah, IPTV, on-line pirátství, obsah produkovaný uživateli, kino po síti a obsah na mobilních zařízeních. Závěr práce je věnován technologickému vývoji a výhledu do budoucnosti distribučních cest.
- Filmový marketingDudáková, Marta(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-10-06Stejně jako v jiných oborech představuje marketing i ve filmovém odvětví jednu ze stěžejních činností, přestože se mnozí tomuto označení brání. Než se film dostane na plátna kin, musí projít různými stádii vývoje od developmentu, přes zafinancování, výrobu a postprodukci až k distribuci. Každá fáze vzniku filmu vyžaduje něco jiného, ale všechny tyto fáze propojují marketingové aktivity filmu. Ve své magisterské práci bych chtěla najít vlastnosti filmu jakožto produktu v rámci teorie marketingového myšlení vzniku a života produktu. Nahlédnu na téma marketingu z obecného hlediska teorie a budu hledat paralely marketingových aktivit výrobců filmů.
- Internetové služby televizních vysílatelů - fenomén CATCH-UP TVNízký, Jan(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-06-01Diplomová práce s názvem Internetové služby televizních vysílatelů ? fenomén catch-up TV mapuje portály televizních vysílatelů se službami catch-up TV. Práce se věnuje také vymezení modelů videa na vyžádání (Video on Demand), mezi něž tyto služby spadají. Na základě dostupných výzkumů mapuje nejdůležitější témata spojená s touto problematikou. Věnuje se uživatelským návykům, prodeji reklamy v online videích a část práce také vymezuje postavení profesionálních videí proti uživatelsky vytvářeným videím na internetu. Rozebrány jsou také nejvýznamnější portály catch-up TV na území USA a Velké Británie. V případové studii se práce věnuje catch-up službě britské televizní společnosti BBC, iPlayeru. V závěru práce jsou stručně shrnuty portály na území České Republiky
- Řízení lidských zdrojů na divadelních festivalech v České republiceSedláčková, Denisa(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2020)Datum obhajoby: 2020-02-06Diplomová práce se věnuje mapování nástrojů v oblasti řízení lidských zdrojů na vybraných divadelních festivalech v České republice. Cílem práce je zjistit a popsat, jaké nástroje a metody se při řízení lidských zdrojů v praxi využívají a proč. Diplomová práce navazuje na dvouletý výzkumný záměr v podobě magisterského projektu, který se věnoval tématům interní komunikace a lidským zdrojům na divadelních festivalech.
- Virální marketingDrocár, Jakub(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-10-10Práce má za cíl zmapovat oblast virálního marketingu především z pohledu výrobce obsahu.
- Založení nové televizní stanice v digitální éřeEslam-Bahadorie, Farid Werner(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-06-03Diplomová práce "Žaložení nové televizní stanice v digitální éře" popisuje a hodnotí vlivy digitálních technologií a změnujicí se diváckého chování na televizní průmysl. Práce se věnuje výzkumu českého televizního trhu z hlediska televizních provozovatelů, distribučních technologií, vývoje sledovanosti a reklámních tržeb a vývojových tendencí. Účelem práce je ukázat aktuální stav na televizním trhu a snaha prozkoumat možnosti pro nově vzníkající televizní stanice. Jednotlivé kapitoly první částí jsou věnovány následujiícím tématům: Současný stav českého televizního trhu, hlavní televizní provozovatele, legislativa, způsoby vysílání, reklamní tržby a vyhodnocení výzkumu trhu. Druhá část práce se věnuje případové studie o založení televizní stanice.