Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "PORTEL, Robert"

Nyní se zobrazuje 1 - 8 z 8
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • 77
    Šnajberková, Jaroslava
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Datum obhajoby: 2010-10-05
    Snaha o určitou sebereflexi v určitém časovém úseku. Na základě konceptu pořídit snímek každý den, budu fotografovat sama sebe každý den ráno.
  • Cut Outs
    Polverini, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-10-06
    Výběr fotografií, které nebyly doposavaď nikde použity
  • EDEN (after Tintoretto)
    Babuščák, Ladislav
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Datum obhajoby: 2011-10-04
    EDEN (after Tintoretto) je dielo zaoberajúce sa ľudským vzťahom k Bohu a k idee vykúpenia. Formálne toto dielo pracuje s otázkami nad hranicami fotografie, speciálne s otázkou ľudského gesta vo fotografii. Jemnou manipuláciou počas skenovania vznikol fotografický originál, ktorý svojou technickou zmanipulovanosťou symbolicky vykladá ľudskú manipuláciu s ideou Boha a obrazu Rajskej Záhrady, ako ideálneho miesta, kde človek žije v jednote s Bohom. Jemné nedokonalosti obrazu sú priamim odkazom na individuálnu manipuláciu s pôvodým obrazm toto symbolizujúcim. Sklo ktorým je divák od obrazu odelený odkazuje na ľudské telo, repsektíve individualitu, ktorá zabraňuje človeka samotnému, ale aj jeho okoliu, sa konfrontovať priamo so svojou podstatou, ktorú v tomto prípade predstavuje obraz samotný.
  • Fotografie jako záznam klamu
    Krejčí, Petr
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Datum obhajoby: 2010-10-05
    Tato práce poskytuje přehled výtvarné tvorby, kde se uplatňuje klam. Výraz klam v této práci představuje širokou škálu iluzivních konstrukcí bez ohledu na použité médium s výjimkou digitální manipulace. Hlavní pozornost je směřována na projevy, jejichž výsledným médiem je fotografie. Práce nabízí analytický pohled na současnou fotografickou tvorbu, kterou dělí do kategorií podle povahy uplatněného klamu. Vybraná díla pracují za pomoci nejrůznějších prostředků s manipulovatelností našeho vnímání. Díky jejich systematizaci se daří formulovat, co je pro který přístup příznačné a na jakém principu je jeho účinnost založena. Práce čtenáři nabízí vysvětlení toho, co klamy jsou, jak vznikají, co je umožňuje člověku prožít a jaké mohou zastupovat role, pokud jsou uplatněny v rámci uměleckého díla.
  • Osoby a obsazení
    Šimánek, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Datum obhajoby: 2011-10-04
    projekce textu a fotografie na černý podklad. transformace jednoho pólu spektra /černé/, na opačný /bílou/ a to právě jenom světlem.
  • Portréty
    Faukner, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-10-06
    Jedná se o soubor fotografií obsahující 7 portrétů a 7 malých zátiší k nim volně přiřazených.
  • Reflexe média fotografie
    Pleslová, Anna
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)
    Datum obhajoby: 2013-09-09
    Tato bakalářská teoretická práce se zabývá tématem Reflexe média fotografie od počátků až do současnosti. Je to proud, kterému se v současnosti věnuje čím dál více autorů a přesto o něm ještě nebylo mnoho napsáno - především v nějaké srhnující ucelující formě. O to se ve svém textu snažím. V úvodu se věnuji možným technickým otázkám a filozofickým úvahám jež se autoři dotýkají nejčastěji. Nastiňuji počátky analytické fotografie a vizualismu. V hlavní části textu vybírám nejdůležitější fotografy věnující se reflexi svého média a zkoumám podrobněji jejich tvorbu. Rozbory některých českých zástupců jsou ještě doplněny o rozhovor, který umožňuje hlubší vhled do jejich způsobu myšlení a uvažování. V závěru obecně shrnuji význam této analytické vlny. Dospívám k závěru, že vývoj fotografie až sem, měl své důvody a byl nevyhnutelný. Zároveň vidím v dílech zmíněných autorů a jejich obracení se k sobě samým jakési naplnění fotografie v jejím vývoji.
  • Z domu
    Čejková, Michaela
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Datum obhajoby: 2011-09-20
    Stopy stěn, podlah a stropů. Papírové otisky vzpomínek na domov, ze kterého jsem byla nucena odejít a který jsem se proto rozhodla zakonzervovat, abych se do něj mohla kdykoliv vracet a nikdy nezapomněla...

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů