Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "MAURER, Pavel"

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Budování značky v oblasti kultury
    Ottová, Michaela
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-06-05
    Práce reflektuje možnosti využití komerčních principů marketingu v oblasti české nemasové kultury. Podává základní informace o způsobech budování značky a image kulturních subjektů, možnostech jejich využití a rizicích vznikajících v případech zanedbávání péče o obraz a odlišnost subjektu. Poukazuje na důležitost značky a její image nejen na poli komerčního trhu, ale také v kulturní a umělecké oblasti. Ukazuje, že značkou nemusí být pouze firma, ale mohou jí být také osobnosti a umělci. Pojednává o specifikách kultury, její výdělečné oblasti a neziskovém sektoru. Zabývá se příkladem české multižánrové progresivní scény ? divadlem Archa. Vysvětluje přínosy kultury pro rozvoj ekonomiky a pro společnost jako takovou. Hovoří o komunikaci, ?poselství? a úloze kulturních subjektů směrem k veřejnosti.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů