Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "KREJČOVÁ, Kateřina"

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Procedurálně generované počítačové hry jako humanistická platforma budoucnosti
    Salaba, Petr
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2017)
    Datum obhajoby: 2017-09-13
    Intermediální analýza uměleckých počítačových her v perspektivě humanistických hodnot vycházejících z teorie neorealistické kinematografie. Italský scénárista a teoretik Cesare Zavattini argumentuje, že skutečně humanistický a sociálně citlivý film nesmí být vystavěn na zdramatizované zápletce, ale musí se skládat z faktického zachycení dílčích aspektů daného prostředí. Ve své práci předkládám argument, že tento nenarativní postup je velice dobře uplatnitelný v žánru interaktivních médií, konkrétně u počítačových her založených na procedurálně generovaném prostředí a nikoliv předem napsaném skriptu.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů