Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "DOLANOVÁ, Lenka"

Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Dostupnost cestování a jeho vliv na tvor bu
    Doležálková, Klára
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)
    Datum obhajoby: 2012-09-19
    To, jak se svět zmenšuje a my se můžeme dostat na jeho druhý konec hned zítra, ovlivňuje proces tvorby. Nejen, že někteří umělci existují téměř jen z grantů, které posbírají po různých zemích, ale také umění vzniklé "na cestě", např. různé cestovní deníky, nabývá na objemu. Může se někdo vcítit do každodennosti lidí (a vytvořit o ní záznam), jejichž prostředí nezná, třeba jen za tři měsíce?
  • Hollis Frampton
    Pešek, Kryštof
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-09-14
    Teoretická část bakalařské práce se zaměří na dílo severo-amerického avandgardního filmového tvůrce Hollise Framptona, zejména pak na rozbor filmu Zorn's Lemma z roku 1970. Autor, který se zabýval (mimo jiné) striktní matematickou aplikaci na filmovou strukturu, ve svém díle zanechal komplexní kód; úkolem této práce je dopátrat se základních struktur a domnělé existence vzorců jednoho z děl Framptonovy tvorby.
  • Projekce ve scénickém prostoru
    Durdil, Zdeněk
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-10-12
    Diplomová práce zkoumá vztahy mezi promítaným pohyblivým obrazem a divadelními formami ve scénickém prostoru. Popisuje odlišnosti percepčních modelů divadla a filmu a zabývá se jejich prolínáním a proměnami. Dále se pokouší vyjmenovat základní typy vztahů mezi médii, pochopit různé principy propojování a utváření médií a tyto obecné zákonitosti uplatnit k porozumění vztahu divadla a projekce.V hlavních bodech popisuje historii prolínání vědy a technologie s divadlem od počátku 20. století po současnost. Vybírá několik výrazných příkladů současného použití projekce a technologií na divadle, které rozebírá po technologické a dramaturgické stránce. Na těchto konkrétních příkladech a subjektivních zkušenostech autora se pokouší poodhalit některé zákonitosti vztahu projekce a performance.
  • Ve větru umělecké reflexe větrných a elektromagne tických jevů
    Kindernay, Michal
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)
    Datum obhajoby: 2012-09-19
    Tato práce se zabývá uměleckými díly, která vycházejí z přírodních procesů elektromagnetických a eolických. Rozebírá, jakým způsobem tyto elementární jevy definují téma a dílo vybraných umělců. Země a vítr jako hybatel? Kreativní nástroj? Partitura? Studie se dotýká historických, uměleckých a také ekologických kontextů. Zkoumá problematiku na poli zvukového, vizuálního a novomediálního umění.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů